Stresemannstr. 62, Hamburg-Harburg, Tyskland
Det 3-stjärniga Hotel Domicil Hamburg By Golden Tulip ligger i distriktet 10. Favoriten, inom 3 km från Internationella maritima museet Hamburg. Det erbjuder bagageförvaring och lobby. Dessutom hittar du Wi Fi i allmänna utrymmen.
Hotellet har ett mysigt läge mindre än 5 minuter till fots från Rote Flora och inom 10 minuter med bil från Chocoversum. Gästerna kan besöka Deichtorhallen inom 3,1 km från detta hotell. Gästerna kommer också att uppskatta närheten till Wohlers Park, som ligger mindre än 450 meter bort. Du kommer att befinna dig inom 2 km från Elbphilharmonie. Tunnelbanestationen Feldstrasses är belägen på gångavstånd från det rökfria Domicil Hamburg By Golden Tulip.
Gästerna kan testa en riklig vegetarisk frukost. Lobbybaren erbjuds för att koppla av på. Detta boende ligger cirka 8 minuter till fots från restaurangen Bullerei.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Hotel Domicil Hamburg By Golden Tulip!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Kjell
2024-04-13
Personalen var professionell och hjälpsam på detta underbara hotell. Rummet var funktionellt och modernt och sängarna var bekväma. Läget i det trendiga området var idealiskt. Det fanns marknader och affärer i närheten. Altona var värt att utforska.
Maria
2024-04-10
Vi uppskattade nästan allt: det utmärkta läget och den hjälpsamma och trevliga personal. Vi åt på Zugoi Sushi, som ligger bara en kort promenad från stället. Frukost var utmärkt, rum var modernt och ganska stort. Sängen, som var stor.
Bertil
2024-01-30
Bra läge, underbart hotell, vänlig personal.
Lisa
2024-01-04
Rummen var luftiga, stort sovrum👍😃
Erik
2023-10-19
Luftigt och rent rum med gratis WiFi. Mycket bekväm säng.
Filip
2023-09-15
underbart hotell i en ljuvlig byggnad med bra läge. ganska stort badrum i ett välutrustat och ganska stort rum. fina sängar och professionell personal.
Alfred
2023-07-02
Utsikten var vacker och personalen var hjälpsam och trevlig. Rummen var lugna och väldigt rymliga, och sängarna var mycket bekväma. Läget var idealiskt, precis vid The Schanzenviertel...
Margaretha
2023-05-13
Läget i Hamburg-Harburgs centrum var perfekt. Vi åt på Schabi's Fischimbiss, som låg bara en kort bit från stället. Rummet var välutrustat och sängen var bekväm, jag uppskattade det.